0 800 330 917

Всі дзвінки - БЕЗКОШТОВНІ!

Замовити зворотній дзвінок

Консультації: 9:00 - 18:00 пн-пт

Кошик

0

Кошик

Ви додали в передзамовлення:

Ваш кошик порожній.
Закрити кошик
Оформити замовлення

Оформлення замовлення



Повернутися до кошика

Замовлення відправлено

Наш менеджер зв'яжеться з Вами в робочий час:

8:00–18:00, пн.-пт.

9:00–15:00, сб.

Замовити зворотній дзвінок

Замовлення прийнято

НРС Hamburg Port Consulting GmbH

Строительство контейнерного терминала на Карантинном молу Одесского порта

Замовник: «НРС Hamburg Port Consulting GmbH (HHLA)»; ЦПК України

Об'єкт: Карантинний мол

Адреса: Україна, м.Одеса, територія Одеського порту

Роботи: Будівництво контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського порту: влаштування покриття та інженерних мереж, понад 83 5000 м.кв.

Про проект:

Будівництво контейнерного терміналу проектується на відкритій акваторії Одеської затоки, що безпосередньо примикає до зовнішніх кордонів Рейдового і Карантинного молів.

Проектований комплекс включає:

проектна річна потужність нового контейнерного терміналу - 600000 ТЕУ; формування території площею 19,3 га; днопоглиблення акваторії площею 65 га; огороджувальна споруда (хвилелом) довжиною 900 м;

2 причали загальною довжиною 650 м і глибиною 15,0 м, обладнані контейнерними перевантажувачами; берегоукріплення довжиною 920 м;

відкриті складські майданчики для контейнерів, обладнані козловими пневмоколісними кранами з колією 26,45 м площею 65190 м2; під'їзна автодорога довжиною 450 м; адміністративно-побутова будівля;

допоміжні, сантехнічні, електротехнічні будівлі і споруди, які обслуговують комплекс; огорожу території довжиною 635 м.

Лінія кордону висунута в акваторію на відстань 295 м від існуючої хвилевідбійної стінки Карантинного молу.

Автотранспортний зв'язок із зовнішніми магістралями передбачається по проектованій автодорозі, для якої намивається смуга шириною 18 м з берегоукріпленням, з приєднанням до шляхопроводу.

На території комплексу проектуються 2 виїзди. Головний в'їзд (виїзд) з контрольно-пропускним пунктом, розрахований на одночасний пропуск 4-х автотранспортних засобів.

Другий в'їзд - з боку існуючого контейнерного терміналу причалів №2 і №3, призначений, в основному, для проїзду пожежних машин.

В операційній зоні розміщуються причали, відкриті складські майданчики з технологічними проїздами.

У тиловій зоні розміщуються тилова автодорога з шириною проїзної частини 12 м, адміністративно-побутова будівля зі стоянкою особистого транспорту, автоваги, стоянки порожніх тягачів з напівпричепами, трансформаторна підстанція. На ділянці території, що примикає до північної огорожі розміщується комплекс очисних споруд. Існуючий підхідний канал спроектований для проходження суден довжиною до 300 м і шириною до 40 м.

Проектований підхідний канал і операційна акваторія контейнерного терміналу буде мати проектну глибину 15,0 м від «О» порту, для прийому суден СК-8000 довжиною 323 м, шириною до 42.8 м, з осіданням углиб 14,0 м. У перспективі передбачається збільшення проектної глибини контейнерного терміналу до 16.0м для прийому суден СК-10 ТОВ (довжина 363,8 м, ширина 47,2 м, осадання вглиб 15,4 м.